Kakovost
Ljudska univerza Ormož je bila ustanovljena leta 1959. Skozi leta so se programi in dejavnosti našega zavoda spreminjali, vendar smo vedno stremeli k zagotavljanju kvalitete le-teh. Kakovost naših storitev je v skladu z zahtevami, potrebami in pričakovanji udeležencev ter domačimi in mednarodnimi predpisi in standardi na področju izobraževanja. Zadovoljstvo naših udeležencev in partnerjev je naša prednostna naloga.
Naši cilji pri zagotavljanju kakovosti so:
1. nuditi kakovostno informiranje in svetovanje pri odločanju za primerno izobraževanje;
2. zagotavljati sodobno opremljene prostore, možnost učenja na daljavo v spletni e - učilnici in organizirano samostojno učenje v središču za samostojno učenje;
3. zagotavljati izobražene in ustrezno usposobljene strokovne sodelavce, predavatelje ter druge izobraževalce odraslih, ki načrtujejo, organizirajo in izvajajo naše izobraževalne programe;
4. prilagojeno izobraževanje za različne ciljne skupine učečih se odraslih in uporaba njim prilagojene sodobne metode poučevanja;
5. ugotavljanje izobraževalnih potreb lokalnega okolja, različnih skupin prebivalstva in posameznikov ter izpeljevanje izobraževanja, ki izhaja iz teh potreb;
6. razvijati partnerski odnos med področjem izobraževanja in dela v lokalnem okolju;
7. spodbujati prebivalce k aktivnemu vključevanju v organizirane oblike vseživljenjskega učenja.
Cilje kakovosti določamo v okviru kratkoročnih in dolgoročnih načrtov zavoda.